Beslutsångest

Åhhhhhh det är vissa saker som vi absolut inte kan bestämma oss för..snart kommer jag få dåndimpen!!!
 
- Vilken musik vi ska gå in och ut ur kyrkan
- Processionen..vem med vem eller hur?
- Vart vi ska bo på bröllopsnatten
- Vart vi ska bo kvällen innan bröllopet
- Hur vigselprogrammen ska skrivas ut (på vilket papper)
 
Hotell lutar ju just nu mot Törneby Herrgård då dom har en härlig brunch + spa att avnjuta dagen efter bröllopet. Dom är inte dyrare än något annat hotell så då känns Törneby lite mer romantiskt. Mailade för att be om fler bilder samt om dom hade lediga spa-tider på söndagen..tänker ju inte boka om man inte får någon spabehandling :p
 
Gällande processionen är jag LOST. Jag vill gärna gå in ensam och gå fram till Richard, men är orolig att jag kommer springa fram/vara så nervös att jag ramlar! Sen har vi vårt följe också, ska dom gå in en och en eller i par?
 
På fredagen kommer vi ha en liten get together med dom absolut närmaste = tärnor och marskalkar + föräldrar för att ta det lite lungt, dricka lite vin och andas ut innan den stora dagen. Tyvärr kommer många sent då dom inte vill ta ledigt från jobbet för vårt bröllop (jag veeeet dålig attity *hihi*) men det kommer nog bli skoj. Men sen vill jag spendera sista natten utan Richard för att göra själva bröllopsdagen lite mer speciell..något han inte alls håller med om..
 
Hur var er procession, hur gick alla in/hur kommer ni gå in?
Hur kommer ni spendera natten innan bröllopsdagen?
 
Kolla så fint, ett sådant här rum vill jag gärna spendera vår bröllopsnatt i!!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag och min ena tärna ska sova på hotell (samma hotellrum som jag och Durra ska sova i på bröllopsnatten) av samma anledning som du skrev att jag tycker det blilr mer intrck om man inte sett varandra tidigare på dagen.

Vi hade möte med prästen idag och såhär ska vår ingång vara:
Durra och marskalkerna ska stå där framme med prästen. Efter kyrkklockan har ringt börjar vår ingångsmusik och då ska jag och min pappa gå fram ihop och mina tärnor ska gå en och en efter oss.

2012-07-22 @ 16:39:03
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh det låter ju underbart!!! Snart smäller det :) :)

2012-07-23 @ 18:04:03
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0