Förlåt!!!!

Dålig dålig bloggare!!!
 
Ni får förlåta mig men jag är så otroligt vimsig för tillfället, jag lider av sömnbrist..är enda orsaken till denna absurda förvirring i mitt huvud.Mitt huvud går på högvarv och ändå är jag inte så panikslagen som jag kanske borde vara utan känner mig ändå relativt lugn.
 
Det som MÅSTE göras just NU är att skriva ut festprogram och vigselprogram..samt bestämma låtar och meddela dom till kantorn.
 
Jag behöver vila upp min innan bröllopet, semester någon?
 
Update: Festprogrammet ska nu bara sorteras i ordning (richards jobb) och sedan skrivas ut en gång för att kontrollera layout. Sedan är dom KLARA...

Visst var det en fin bild? Jag vill också ha en sådan!

 
Åh jag måste prova min klänning igen för en sista koll, livlina - ring en vän!
 
Och öva lite på att dansa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0