Håret

På torsdag ska jag till frisören som ska göra min uppsättning on the W-Day, så jag längtar!
 
Håret är totalt boring just nu så det ska slingas och klippas på torsdag vilket är det jag ser fram emot mest + konsultation om hur jag vill ha håret på den stora dagen. Har inte fixat håret sedan maj förra året så är verkligen dags!
 
Vill ha en elegant halv uppsättning med mycket lockar, lite höjd och holloywood glamour över det hela. Jag har mina idéer men vi får se vad frisören säger, hihi dom har ju lite mer koll om vad som passar vem :)
 
Här är några inspirationsbilder jag ska visa frisören men för mer inspiration kolla in min Pinterest!
(som vanligt fungerar inte blogg.se och det går inte att ladda upp några nya bilder...fy så värdelöst det är men här är några klassiker jag fortfarande älskar!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0