Hur går det?

Den här listan skrev jag förra veckan..hur går det?
 
- Knyta rosetter runt bordsplaceringarna
- Skriva ut vigselprogram
- Skriva ut festprogram
- Göra pärmen till alla programmen
- Skriva ut barmenyn
- Skriva ut rekvisita till fotograferingen
- Köpa vaser till bordsdekorationer
- Köpa ramar till baren och till bordsplaceringskartan
- Sätta ihop morgongåvan
- Köpa guldbokstäver till gästbok och bordsplaceringskartan
- Prova brudklänningen igen (på torsdag med linda)
- Köpa tiara (ska be söt mamma langa den från Stockholm)
- Prata med kantorn och bestämma ingång- & utgångsmusik
- Hitta två-tre pers som vill framföra bibeltexter
- Köpa korgar till sågbubblor och vigselprogram
- Bekräfta med floristen (ska nog be henne kombinera två buketter istället för den bilden jag skickat)
- Boka boende till bröllopsnatten
- Bestämma vem som sover hemma och vem som sover borta kvällen innan
- Bestämma vilken servett vi ska ha + vilken servettbrytning
- Lämna in förlovningsringen på putsning
- Bestämma första låtarna på dansgolvet
- Bekräfta priset för fotografering
- Skriva avtal med Partykompaniet
 
Det går bra, idag har jag shoppat lite dekor, bokat hotell och köpt alla underkläder. Puh! Ska fortsätta med att skriva ut vigselrprogrammen, rekvisita till fotograferingen, barmenyn och bestämma första låten vi ska dansa till.
 
Jag skulle säga att det går bra!! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0