Lugn och ro...not!

Min plan var att vara klar med så mycket som möjligt typ 1 månad innan bröllopet. Dock blev det inte direkt så..haha så nu har jag intern panik :p
 
Det som ska fixas:
- Knyta rosetter runt bordsplaceringarna
- Skriva ut vigselprogram
- Skriva ut festprogram
- Göra pärmen till alla programmen (pappret kom igår efter 2 veckors väntan)
- Skriva ut barmenyn
- Skriva ut rekvisita till fotograferingen
- Köpa vaser till bordsdekorationer
- Köpa ramar till baren och till bordsplaceringskartan
- Sätta ihop morgongåvan
- Köpa guldbokstäver till gästbok och bordsplaceringskartan
- Prova brudklänningen igen
- Köpa tiara (ska be söt mamma langa den från Stockholm)
- Prata med kantorn och bestämma ingång- & utgångsmusik
- Hitta två-tre pers som vill framföra bibeltexter
- Köpa korgar till sågbubblor och vigselprogram
- Bekräfta med floristen (ska nog be henne kombinera två buketter istället för den bilden jag skickat)
- Boka boende till bröllopsnatten
- Bestämma vem som sover hemma och vem som sover borta kvällen innan
- Bestämma vilken servett vi ska ha + vilken servettbrytning
- Lämna in förlovningsringen på putsning
- Bestämma första låtarna på dansgolvet
- Bekräfta priset för fotografering
- Skriva avtal med Partykompaniet
 
Sen är det nog någonting jag glömt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0