Musik under vigseln

Vi har inte bestämt vad vi ska ha för låt när vi går in i kyrkan (hur vi nu kommer gå in i kyrkan för det vet vi inte) och jag har verkligen ingen aning vad jag vill ha. Det finns så otroligt mycket vacker musik :)
 
Om jag hade en gigantisk budget skulle jag tryckt in en symfoni i kyrkan som skulle spela Concerning Hobbit som är min absoluta favorit + Canon in D som också är otroligt vacker. Hade jag en större budget skulle jag hyra in en stråkkvartett..så vackert men inte det lättaste att hitta.
 
Back to reality...
Jag tycker orgel är otroligt vackert men det är inte det lättaste att hitta musik som passar och låter bra. Men har lyssnat x-antal timmar på YouTube och Kyrkomusik så hoppas hitta något vi båda gillar snart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0