Frisyrer

I början av bröllopsplanerandet var jag säker på att jag ville ha en hög uppsättning men nu går jag allt mer mot en mer utsläppt frisyr. Inte lätt att bestämma sig.. Jag har bara fått håret uppsatt en gång och då var det bara på en mässa så dom gjorde något lite snabbt. Nej vi hade ingen grym bal varken i högstadiet eller gymnasiet :(

Men vill inte ha det för utsläppt då mitt hår är väldigt tjockt och då kommer jag svettas som en gris. Klänningen är stor och tung nog så kommer börja svettas hur som :p

En favorit, så jäkla snygg men vill ha luggen som bilden nedan..

Väldigt fin och jag är inne på något liknande..


Så söt och romantisk uppättning


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina frisyrer - kommer nog att bli toppenbra vilken du än väljer! Själv lutar jag mot något liknande den sista bilden :)

2012-06-07 @ 21:56:45
URL: http://inodochlust.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättefint. Min frisyr kommer se ut lite som den näst-sista bilden!



Hanna

2012-06-08 @ 00:51:45
Postat av: Johanna

Johanna: Jo jag hoppas det, man får snacka med frisören och se vad dom säger. Man vet ju inte riktigt vad som passar och man vill ju ha frisyren uppklädd :)



Hanna: Visst är dom fina! Tycker den näst sista är jättesnygg så du kommer nog vara smashing :)

2012-06-08 @ 10:11:48
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0