Hur är det med bröllopsformen?

70 % av alla brudar säger att dom ska gå ner i vikt inför sitt bröllop..går/gick du ner i vikt inför er stora dag?

Jag sa att jag skulle gå ner 20 kg inför bröllopet, welll så bra har det ju inte riktigt gått om man säger så men jag kämpar vidare. Har gått ner 7 kg hitills men är ju 2 månader kvar och då ska jag ner 10 kg är målet. Vi får se hur det går men jag tränar på för fullt och försöker skärpa mig med maten..

Tränar 6 dagar i veckan på ett eller annat sätt. Hela våren har jag kört minst 3 Indoor Walking pass, 1 cirkelgym, något till ledarlett + 2 pass i gymmet själv. Det har blivit 80 % kondition och 20 % styrketräning eftersom jag vill fokusera på att gå ner i vikt men samtidigt inte tappa mina muskler. Hihi kan avslöja att jag faktiskt byggt en hel del muskler som man ser genom fettet på sina ställen. Främst armar då jag fokuserat på dom :)

Mitt andra hem aka Friskis & Svettis Kalmar

Hur gör ni för att komma i form inför bröllopet?
Tränar ni, äter ni på ett speciellt sätt eller är du nöjd precis som du är?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Försöker gå upp i vikt som jag försökt med hela livet. Känns hopplöst, så hoppas på att klänningen lurar allas ögon ist :)

2012-06-03 @ 20:46:37
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alexandra: Ja alla ska ju inte gå ner, vissa behöver ju gå upp också. Rätt klänning kan ju göra under för kroppen! Min slimmar av mig sjuukt mycket, hihi hoppas din "slimmar till" då :p

2012-06-03 @ 21:53:01
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har lite mindre än ett år kvar till mitt bröllop och läser din blogg hela tiden! Följer dig även på instagram.. och när du lägger upp dina träningsbilder och inlägg så blir jag så inspirerad!

2012-06-04 @ 04:47:08
Postat av: Johanna

Ida: Vad roligt, härligt att kunna peppa någon lite :)

2012-06-04 @ 11:17:31
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0