Jobbigt värre

Hej hopp bloggen..hoppas ni inte känner er bortglömda era små stackare ;) Har jobbat lite i veckan och inte tänk så mycket på bröllopet alls så därför det varit tyst. Ska jobba mån-tors nästa vecka också..yay pengar (till bröllopet såklart).

För övrigt väntar jag på en offert och information från cateringföretaget men känns som vi blivit väldigt bortprioriterade och fy så irriterad jag börjar bli igen. Jag är mycket medveten om att jag är krävande men jag tycker att jag har rätten att vara det eftersom vi betalar för det. Nej företag som inte tar sina kunder på allvar är värdelöst..men haha vi ska inte byta lokal igen för jag gillar Villa Solbacken :)

Ingen stress än men vi måste veta hur mycket pengar vi måste skrapa ihop, men dom kanske inte vill ha betalt? Kanske där det ligger :p Haha vi hoppas på det!

Money money money..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej. Vi hade samma cateringföretag som ni ska ha. Mitt råd tiill dig är ATT VARA TJATIG. Om du vill veta kan jag maila vår story då jag inte vill skriva här men typ allt gick fel. Dock var maten supergod och tjejerna som serverade var toppen... Men resten... Nja mitt råd till dig är att ligga i, tjata och se till att maila allt så du har det på papper. Kanske borde jag inte skriva detta och jag vill inte oroa dig, jag vill bara tipsa! Lycka till!

2012-06-15 @ 22:03:10
Postat av: Johanna

Åsa: Jag är en bitch så folk kommer inte undan i första taget så jag är inte orolig..men sjukt irriterad som sagt!

Jo jag föredrar mail för att ha allt på papper, underlättar om något skulle gå fel..



Du får jättegärna maila mig om hur det gick för er!! johanna.augustesen @ hotmail.com (utan mellanrum då :p)

Tack söta du!

2012-06-15 @ 22:07:07
URL: http://lifebyjojo.wordpress.com
Postat av: Åsa

Nu har jag mailat en mil långt mail till dig ;)

2012-06-16 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0