Pysslande och en riktigt bröllopsdag

Det fungerar aldrig att logga in via telefonen..därför får ni så lite bilder :(
 
Har suttit och pysslat lite nu på morgonen, köpte ljus i torsdags och nu har jag limmat på band för att dekorera dom lite. Det blev supersnyggt och jag är riktigt nöjd.
 
Ska fortsätta med bröllopsfixandet idag och besöka svärföräldrarna som har en fungerande skrivare. Ska skriva ut festprogram och vigselprogram för att se om layouten fungerar eller vad jag ska hitta på. Sen blir det en tur till stan för att shoppa mer papper, kolla slipsar till marshalkarna, armband till tärnorna och boka konsultationer.
 
Ska boka tid för provsminkning och hårkonsultation också (och slingning - YAAAY). Vill prata med frisören om dom tycker jag ska beställa löshår också..vill ju ha långt hår på bröllopet och mitt är inte särskilt långt nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0