Vilken dag!

Det har varit en riktigt produktiv dag på bröllopsfronten, wow så mycket vi klämde in :) Känns som en sten eller 4 lättade från mina axlar.
 
- Bokat tid för konsultation av hår + klippning och slingning
- Bokat tid för provsminkning
- Bokat tid att göra naglarna (både för mig och Thea)
- Beställde papper, till festprogram och vigselprogram. Dom hade inte tillräckligt hemma men kommer inom 2 veckor max.
- Köpt armband till tärnorna
- Hämtat ut vigselringarna
 
Ringarna blev såååå fina och dom fick med allting som vi ville + den symbol jag ville ha som det inte fanns någon mall för. Dom gjorde det för hand och man blir ju lite osäker när dom ska göra något nytt. Men superfint och gratis var det. Ska lämna in min förlovningsring typ fredagen innan bröllopet för putsning.
 
När jag kom hem gjorde jag klart ljusen som ska stå på borden, alla 32 är nu klara med fint band runt. Blev nästan klar med gästboken också men måste beställa en sak från Panduro innan jag kan göra klart den. Har fixat med festprogrammen också men dom är inte 100% klara. 

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Oj vad mycket ni har gjort idag :) Så kul att följa vägen till ditt bröllop :) Snart är det dags!!

Svar: Ja blev en riktigt bra dag med mycket gjort vilket behövdes :)
Johanna Augustesen

2012-07-01 @ 09:03:16
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0