Prepping beauty

I december beställde jag en väldigt trevlig och användbar liten apparat från Sigma Beauty - nämligen deras Cleansing & Polishing tool som jag måste tips blivande brudar om.

Det är ett verktyg som man använder för att just tvätta och exfoliera ansiktet. Den är som en stor tandborste med ett utbytbart huvud som roterar :p Det följer med 3 huvuden/borstar som är olika hårda och passar för olika syften, två som jag använder i ansiktet och en till kroppen.

Den är UNDERBAR och jag använder den dagligen i duschen, gör under för huden och passar perfekt nu när jag försöker få fin hy inför bröllopet. Dom har kommit ut ett set som heter Spa Solution med tre nya huvuden som ska ge en "spa upplevelse" och är lite sugen på att beställa dom. Två huvuden i silikon, en för massage, en för ansiktet som är extra mjuk och sen en en sten för exfoliering..till typ fötter och förhårdnader.

Kostar ca 279:-för Cleansing & Polishing tool och ca 422:- för Spa Solotion Complete Kit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0