Frustration och rosetter

Igår satt jag och knöt små rosetter på våra såpbubblor..eller provrören som Pernilla kallade dom igår :p Haha! Verkligen terapiarbete och det behövde jag för att släppa alla mina irritationer.

Företag som inte är professionella, eller vissa anställda på företag kanske man ska säga, är det värsta jag vet. Om man är ansvarig för någonting måste man väl ändå vara påläst, kunna svara på frågor..och det ska inte ta en vecka att svara på några ynka frågor. Haha åhh så frustrerande och jag vet ju att jag inte är ensam om att få värdelös service. Jag blir till och med frustrerad på att jag blir frustrerad :p

Nu ska jag äta frulle och sen ta mig till gymmet!

Massa bubblor, så fint och så vill vi också ha det :)


Kommentarer
Postat av: Binta

Ah jag förstår dig verkligen!!, jag tror vi pratar om samma person och jag har knappt fått några svar på det jag behövde, så frågan är om vi ens kommer vara på det stället. Det är jättetråkigt verkligen när det blir såhär. Men så märker man också hur fruktansvärt viktigt det är att hålla det man lovar(även om det bara är att man ska höra av sig nästa dag) och vara påläst och kunna sin sak för den delen. Jag hoppas allt löser sig för er och det är ju inte långt kvar nu =)(tack för en fin blogg och bubblor är jättefint!)

2012-05-23 @ 13:26:14
URL: http://myman2be.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh så värdelöst det är! Hoppas hon bättrar sig för annars kommer jag få en hjärnblödning innan sommaren är över :p Snaaaart 2 månader kvar! :)

2012-05-23 @ 18:54:43
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0