Klädbyte

Eftersom vi gifter oss i mitten av den svenska högsommaren lär det vara rätt varmt ute och jag räknar med att det lär bli hett i lokalen också - lär ju inte vara svalare under klänningen :p

Därför tänkte jag hitta en söt partyklänning som jag kan byta om till senare på kvällen när festen är igång. Vi var ju på bröllop i helgen och den söta bruden gjorde ett ombyte så hon kunde dansa lite mer. Så där fattade jag beslutet och jakten på en söt kortare klänning är igång. Imorgon ska jag in till stan och leta lite samt kolla efter ett annat klädesplagg jag eventuellt vill ha.

Imorgon ska jag för övrigt prova MIN brudklänning för första gången..spännande spännande spännande!

Jag hoppas jag kommer känna mig som en prinsessa imorgon..
(och shiiit vilken gigantisk bukett vår kronprinsessa hade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0