Klappa klappa klänningen

Nu är jag uppe hos pappa och hälsar på klänningen, härligt med en liten trip norr över!

Har kikat på min klänning och slöja idag, so nice so nice I like it veeeery mucho! Ska prova den när jag kommer tillbaka ner till Kalmar tillsammans med underkjolen och hela paketet. Packade i den stora resväskan så förhoppningsvis får klänningen plats i den på vägen ner, jobbigt och släpa den annars :p

Birgitta har hjälpt mig fixa våra adressetiketter också, ska passa på att dela ut ett antal nu när jag är uppe. Saknar några adresser så ska fixa dom imorgon så dom kan skickas ut på måndag, för inbjudningarna är helt klara nu efter viss överläggning.

Oh så många fina klänningar det finns där ute!


Kommentarer
Postat av: Jessicaia

Haha, ja, det gäller att bara bestämma sig tillslut för att det är klart! Att det inte blir bättre :)



Härligt att få prova allt som det ska vara sen! Det är då det börjar slå en att det är på riktigt :p Jag har nog ännu inte riktigt fattat det....herre...13 dagar kvar :s

2012-05-06 @ 01:50:40
URL: http://jessicaia.blogg.se/brollop
Postat av: Johanna

Jessica: Ja men eller hur, herregud det ska ju inte vara för plåttrigt :p



Jo jag hoppas att klänningen passar och att jag tycker om helheten, känns fortfarande som jag är osäker på smyckena. Ska nog ta med brudkronan med så jag kan se om jag är bekväm i den..även fast det är otur att prova den som ogift :p



Åhhh 13 dagar, hihi jag är nervös för dig tror jag :) Kommer bli fantastiskt bra!

2012-05-06 @ 09:34:57
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Susanna

Väntar med spänning på min klänning som ska komma i slutet av månaden? Hur håller man sig från att prova den hela tiden?:)

2012-05-09 @ 21:28:54
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0