Lyxa till det

Dagen innan bröllopet, på fredagen, hoppas vi kunna fixa till i lokalen (herregud jag kommer få ett frispel om vi inte kommer in förens på lördagen) då det är en del som ska fixas med dekorationer..montering av ljud och ljus..bygga upp en bar..placera ut alla trycksaker och en massa ljus. Fullt upp!

Men när vi är klara med lokalen skulle jag gärna vilja lyxa till det med mina söta tärnor! Åka iväg till något mysigt hotell för att äta middag och snacka skit med ett glas skumpa i handen i en bubbelpool och bara försöka slappna av. Haha meeen kontrollfreak som jag är vet jag inte om jag kommer kunna slappna av :p

Det vore så fantastiskt mysigt och jag HOPPAS att det kommer bli så, annars får jag väl råna en bank eller något..

Mys mys mys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0