Mina smycken

Någon månad sedan var jag och Thea i stan för att shoppa lite pysselsaker + fika (självfallet) så vi passade på att hälsa på Theas ring inne på Hallbergs Guld i Baronen.

Hon speglade sig i diamanterna och jag kollade smycken som jag kunde tänka ha på mig on the big day. Åh så mycket fint dom hade och tänkte att jag skulle passa på att fynda då dom hade 20% rabatt på vissa delar av sortimentet.

Blev lite av en chansning då jag inte kom ihåg hur brudklänningen och slöjan såg ut, men äsch man kan alltid retunera sakerna. Hittade ett blingat halsband med matchande örhängen för 198:- :) :) :) Swwwwwwweeeetttttt! Hade satt typ 600:- i budgeten på smycken så - score!

I love them och dom passade perfekt till klänningen och slöjan. Nu saknas bara en tiara..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättetjusiga, du kommer att se ut som en riktig prinsessa! :)

2012-05-22 @ 20:53:24
URL: http://inodochlust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Johanna: Hihi yeah thats the plan :P

2012-05-23 @ 10:59:26
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0