Operation hämta klänningen

Idag ska upp till landet för att hälsa på pappa och birgitta saaaamt hämta min KLÄNNING! Jag lämnade den där för att jag inte skulle kika på den hela tiden, mycket smart drag men nu saknar jag den :) Ska vara uppe tills mitten av veckan för att hinna träffa mamma, pluttarna, mormor och lite annat kul folk förhoppningsvis.

Tänkte förhoppningsvis ta en runda i bröllopsbutikerna för att leta efter en tiara, tror det är de enda som jag behöver förutom underkläder. Gött gött gött! Richard behöver manchettknappar bara..boooring :p

Måste vara tillbaka senast torsdag då jag ska baka till svärmor som fyller år + att jag måste packa om för att åka till Halmstad efter födelsedagsfirandet på bröllop - mitt första bröllop!

Inte min klänning - och tack gud för det :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0