Angående fotograf

Nu har jag fått svar utav en annan fotograf som tar otrooooooligt fina bilder, och hon är bara hobbyfotograf men tar minst lika fina bilder som dom professionella fotograferna!

Josefina Norman heter hon och finns på Öland!

Jag hoppas att hon är ledig 4 Augusti så jag kan boka henne. Hon är billigare än den andra fotografen vi gjorde en preliminärbokning med, skiljer ca 7.500 och det kan man ju göra mycket kul för! Dessutom så har hon fotograferat där vi ska ha festen vilket är trevligt för då vet hon bra ställen :)

Crossing my fingers och hoppas få ett svar snabbt!

Fotograf: Josefina Norman


Kommentarer
Postat av: Annica

Japp henne hoppas vi på. Ser super fint ut.

2011-04-28 @ 13:06:36
Postat av: Tezzan

Vad komiskt! Tänkte jag skulle tipsa dig om Josefina, känner henne sen några år tillbaka, då vi har jobbat ihop innan, så ser jag nu att det blev henne=)! Kul! Härlig tjej som tar väldigt fina bilder tycker jag, så hoppas det blir bra!

2011-04-28 @ 23:41:34
URL: http://tzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0