En bra planeringsdag

Vi har konstaterat en kyrka vi är intresserade utav, och en festlokal som vi är intresserade utav.

Jag har mailat till dem och idag fick jag svar - båda alternativen är lediga 4 augusti!!!!!!!!
Så otroligt SKÖNT :)

Ska förhoppningsvis åka och kolla på dem i veckan, hoppas jag iaf så vi kan boka dem. Båda ställena är väldigt populära och därför vill vi ju såklart boka asap så att ingen kommer och snor dem av oss. Kollar mailen 17/ggr i minuten nu för att kolla om jag fått något svar. Funderar på att boka kyrkan nu för att vara säker att ingen tar de datumet och den tiden som vi är ute efter. Det enda svåra med lokalen är att den ligger 20 min utanför stan och de finns inget boende vid lokalen, men de är ju inget direkt problem kanske men hade hellst haft lokal och boende i anslutning.

När vi väl bokat lokalen och kyrkan kommer jag slappna av, men innan dess så kommer jag verkligen inte kunna ta det lungt. Vill boka nu nu nu nu!!!!!

Inte "vår" men fin :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Vad roligt att jag hittade din blogg! Vi planerar nämligen också bröllop till 4/8 2012 :)



Måste fråga om din förlovningsring - är det Schalins Gnistra? Är mycket förtjust i den ringen och funderar på om den inte kan vara min framtida vigselring!



Många kramar och lycka till med planeringen!

2011-04-18 @ 16:21:25
Postat av: Jojo

Hej, nej va roligt att ni har samma dag! Tycker det var ett så bra datum 4-8-12 :) Vart någonstans ska ni gifta er?



Japp de är en Schalins Gnistra, den är underbar och älskar den så mycket! Den passar till väldigt mycket också vilket jag tycker var en klar fördel.



Hur långt har ni kommit med planeringen?

Kram

2011-04-18 @ 18:21:23
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi ska gifta oss i Stenungsund. Kommer från Göteborg men hittade den perfekta lokalen där uppe. Vi har bokat lokalen (vi kommer vigas där också). Längre än så har vi inte kommit i planeringen.



Har hittat mina drömklänningar på watters.com (gå in och kolla om du inte redan har gjort det!), men dom har närmsta återförsäljare i England - så funderar på hur jag ska övertala fästmannen om en detour till England i sommar :)

2011-04-18 @ 19:58:16
Postat av: Jojo

Oh va mysigt, ja de är ju verkligen smidigt att vigas på samma ställe som festen..då undviker man några kostnader iaf :p



Ja men vet du jag var där inne och kollade på deras hemsida förra veckan, hihi SÅ mycket fint!! Ja England kan man inte få nog utav! :)

2011-04-18 @ 20:06:07
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0