Misslyckat besök

Idag var jag och min kära vän Annica en sväng på stan här i Kalmar, målet var att besöka butiken Bröllop & Fest (som ersatt Bröllopsbutiken) då de skulle ha jippo idag med rådgivning gällande planering, makeup och hudvård samt flertalet rabatter och erbjudanden - var det sagt!

Kan kortfattat säga att jag blev väääldigt besviken! Var en person från Mary Kay som var på plats förutom den vanliga personalen, kan tillägga att konsulten från Mary Kay var otroligt trevlig och vi pratade med henne en längre stund.

Dock var butiken en besvikelse, det är en yngre tjej som är trevlig men förutom de har jag aldrig kännt mig välkommen i den butiken, kan alltså konstatera att jag absolut INTE kommer köpa min klänning från Bröllop & Fest i Kalmar. Har i princip inte läst en positiv kommentar om den butiken..otoligt tråkigt men dom har inga konkurrenter i Kalmar och då blir det väl kanske lite snorkigt.

Inga vettiga klänningar hade dom heller, såg en fin klänning från Lilly dock, I like it! Men hade hoppats på mer faktiskt..men jakten fortsätter. Shoppade iaf Bröllopsguiden idag, flest tidiningar när dom gift sig vinner! :)

Fin klänning från Lilly, dock inte "min" klänning.


Kommentarer
Postat av: FridaW

Vad hette konsulten? Har pappas fru där neråt som säljer Mary Kay. :-)

2011-04-17 @ 17:26:01
URL: http://www.minbrollopsblogg.se
Postat av: Jojo

Emma hette hon, med ett W i efternamn så kanske är samma? :p

2011-04-18 @ 22:16:45
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0