Allmänt planerande

Det känns skönt att vi iaf konstaterat färgtemat på bröllopet, vi är överrens om hur inbjudningarna kommer se ut (ja färgerna och upplägget iaf), jag vet vilka typ av dekorationer som jag vill ha och funderar på maten.
Jag har några saker på min lista som är prioriterade just nu..

- Boka cateringfirma
- Bestäm inbjudningar och beställ provex från USA (troligtvis)
- Fixa Save the date-kort, ska provtrycka hos pappa och brigitta i helgen tror jag

Sen ska jag ju passa på att kolla in några bröllopsbutiker nu när jag befinner mig uppe i Stockholmsområdet. Ska inte prova utan mest se vilka butiker som har trevlig personal och kan vara värda ett besök när det verkligen gäller och jag ska PROVA klänning.
Det är bra att vara hemma hos mamma, syrran är också här och då är det perfekt att sitta och småprata om bröllopet och planera lite smått. Dom är väldigt bra eftersom älsklingen inte tycker det är såååå fantastiskt kul att snacka bröllop och detaljer.

Hihi mindre än ett år kvar - lääängtar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0