Mongram och trycksaker

Här om dagen hade jag supertråkigt och surfade runt på olika hemsidor med inbjudningar och trycksaker inför bröllopet. Dock känns allt så dyrt om man ska köpa inbjudningarna från till exempel Calligraphen, visst korten kostar 20:-/styck men sen tillkommer en massa kostnader samt kuvert så kommer ändå vara runt 40:- per kort. Tidigare har jag tyckt att det är ok..men seriöst ingen av gästerna (förutom kanske mamma) kommer slänga inbjudan så snart bröllopet är över..eller dom skrivit upp det i kalendern.

Därför känns det onödigt att lägga ut flera tusen kronor på det. Så jag började leka själv! Har inga roliga program så jag höll på i Picasa vilket var superkul och gick bra :)

Kollade på filmen "Something Borrowed" igår med Annica och då hade brudparet en vit inbjudan med guldtext och guldkant runt om, väldigt stilrent och otroligt snyggt. Men vi har inte guld i temat..så man kanske skulle byta till rosa och guld? Vi har gott om tid på oss att tänka på saken men jag tog iaf några olika monogram som jag gillar, jag har dock en favorit och Annica gillade den också.

Önskar att vår käre skrivare skulle fungera, då hade jag kunnat skriva ut och testa hur det faktiskt ser ut på papper irl!

..fortsättning följer..

Guld är klassiskt, snyggt och elegant!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hade det inte blivit lika snyggt i rosa text och kant om ni nu ska ha rosa i temat?

2011-08-03 @ 19:25:58
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0