Next up: Bröllopsbutiker

Imorgon ska jag in till stan tillsammans med världens bästa Frida för att göra ett första besök på några bröllopsbutiker jag hört ska vara bra.

Jag ska inte prova några klänningar utan mest spana in vad det finns för utbud, vart det finns schysst personal och framförallt vart jag INTE ska gå och prova sen när det gäller. Vill inte slösa bort tid i en butik som inte har klänningar jag är intresserad utav eller har personal som inte är serviceminded - det ska ju vara en mysig och "onceinalifetimeupplevelse" att prova bröllopsklänning inte en skräckupplevelse.

Ska bli riiiiiiiktigt roligt att gå runt med min babe, hihi knappast något man gjort förut!

Dessa butiker ska besökas:
Bröllopsbutiken
KiK
Bröllopskällan
Stockholm Brud och Fest
Garamaj
LILY

Återkommer med en recension om de olika butikerna så får vi se vilka vi kommer tillbaka till längre fram, sådär i slutet av Oktober eller i November :)

Kärlek!!!!

Kommentarer
Postat av: Savannah - FETTOKRIG

Gud vilka fina klänningar!! Vill gifta mig bara jag ser dom, haha



Sv: Tack ska du ha! :) Haha nej jag vågade inte gå fullt ut heller så det är bara en toning, men ändå ;)

2011-09-13 @ 22:19:09
URL: http://fettokrig.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst blir man så lycklig av dom :)

2011-09-17 @ 19:56:27
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Rumah Dijual

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0