Bling bling

Jag är ingen som direkt använder smycken, jag har på mig mina pärlörhängen och en ring på varje ringfinger - och thats that. Förut brukade jag ha hansband, antingen med ett kors på eller ett hjärta med diamanter, men sen slutade jag med av någon anledning.

På bröllopet vill jag ha en blingig tiara/diadem med kristaller och pärlor lite mixat, de kommer nog vara de största "smycket". Hittade ett på Söders Högtidskläder för 750:- och tror inte jag kommer hitta ett bättre, är kääär i den!

Sen vill jag ha ett armband med kristaller på, ett relativt brett. Såg de nedan hos Lilly när jag hämtade min klänning, den är en väldigt bra kandidat!

När det kommer till örhängen vill jag ha någonting hängande, men dela små och dels större stenar i. Inga pärlor här inte utan något snyggt hängande. Hittade ett par på Bröllopskällaren för 295:- som jag nog ska köpa.

Supersnygg tiara


Fint armband

Söta örhängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0