Hår och smink - check!

Åkte in till stan för att köpa presenter till lillebrorsorna..herre min gud jobbar inte folk? Var folk överallt, mycket för att vara Kalmar men är glad jag inte julhandlar i Stockholm :p Hittade det jag var ute efter och passade på att kolla in makeupartisterna på bygden.

Ville prata med Makeup store och dom tog 1495:- ink konsultation och då fick man produkter för 495:-, dock är dom bara i butiken vilket inte är ett alternativ. Så dom räknades bort snabbt!

Sen dök jag in på Parelle och tjejen jag pratade med var så otroligt trevlig, verkligen genuin och så söt. Dom tog 850:- inklusive konsultation (tills man var nöjd så är man inte 100% första konsultationen får man en till) och bäst av allt så är dom mobila och hade inget problem att besöka den valde frisören för att sminka där.

Fick då ett ryck att prata med några frisörer. Gick till Frank och dom skulle ha 5500:- och då var det ingen provuppsättning!! Sjukt! Gick då till favoriten Chic som tar 2500:- ink provuppsättning dom var lika trevliga som alltid och jag bokade in mig där, hos Cecilia som jag var är duktig.

Slog till och bokade Emilie på Parelle också!

Smink och frisör - CHECK!!!

Otroligt fin håruppsättning!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att du har allt fixat, jag ska däremot göra allt själv, lite rädd inför det men vi får se....

En fråga bara, du har ju varit i Sthlm och satt betyg på några bröllopsbutiker, jag ska dit i januari och vet inte hur jag ska göra, vilka jag ska besöka....sen vet du om nån av de du kollade på hyrde ut oxå....jag hade tänkt hyra då min budget nog inte har råd att köpa... Kram

2011-12-22 @ 22:10:00
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att du har allt fixat, jag ska däremot göra allt själv, lite rädd inför det men vi får se....

En fråga bara, du har ju varit i Sthlm och satt betyg på några bröllopsbutiker, jag ska dit i januari och vet inte hur jag ska göra, vilka jag ska besöka....sen vet du om nån av de du kollade på hyrde ut oxå....jag hade tänkt hyra då min budget nog inte har råd att köpa... Kram

2011-12-22 @ 22:10:21
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0