Hur bridezilla kan man vara?

Mitt andra hem på nätet är forumet på Bröllopstorget.

Det är det perfekta sättet att prata med andra blivande brudar, söka inspiration och få svar på alla stora och små frågor man kan ha. Jag har ju inte så många andra att prata/planera men så det är ju perfekt för att säkerställa att Richard inte blir galen av allt bröllopsprat - men tro mig han får sin del av kakan också ;)

Men något jag sett är hur otroligt aggressiva folk är på forumet - det finns några personer som alltid ska hugga på andra, oavsett vad tråden handlar om så hugger dom och letar fel. Varför gör man detta när det är ett bröllopsforum - för mig är bröllopet något roligt och lättsamt men känns som det är många som gått över i Bridezilla 2.0. Varför ska man hugga på andra för - har dom ingenting bättre för sig kanske?

Jag är inte så seriös av mig utan skrattar åt det mesta. Hörde på radio en gång att det är jobbigare för musklerna i ansiktet att se sur ut än att le och vara glad - blev som ett motto kan man väl säga. Något några av användarna på forumet verkligen behöver anama ;) Orka vara så seriösa hela tiden :)

Smile fellow brides - smiiilleee!!


Kommentarer
Postat av: Lizette

Tumme upp

Tyvärr så vet jag att det är så lätt att tolka andra fel när man läser en text. Men jag håller med dig om att det verkar som att vissa bara letar upp varandra för att hack på varandra. =(

2011-12-01 @ 14:30:55
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo det såklart, dels känner man inte folk och man vet aldrig vilken ton det är menad :) Men ändå, det blir så tråkigt när folk hoppar på varandra.

Men det positiva överväger det negativa!

2011-12-01 @ 16:25:39
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0