Inbjudan irl

Klockan är way för sent men jag är så pigg, alla tankar flyger runt i huvudet så man blir helt snurrig. Imorgon ska jag tillbaka ner till Kalmar efter mer än en vecka här på landet hos pappa och Birgitta.

Riktigt mysigt har det varit men oh så jag längtar efter Richard :) Funderade på att köpa en jättemistel på dagens julmarknad på Tullgarns slott (sålt massa honung med birgitta the biodlare) som jag sedan skulle ta med ner till Kalmar och jaga Richard med - haha rolig syn!

Har skrivit ut två exempel på bröllopsinbjudningar och wow vilken stil det var på dom, hade ingen direkt hög förväntan på vistaprint men galet fina. Jag har en favorit men ska visa älsklingen både så får vi se vad han tycker. Skrev ut ett informationskort också för tycker inte om inbjudningar fulla med massa text.

Kan säga att båda är rosa med trevliga mönster på, en som är mer traditionell och en lite mer modern. Som sagt Vista Print rekommenderas, galet billigt ju!

Nej nu blir det natti natti!

ps. Såg att jag vunnit en tävling hos söta Beata, tack snälla du!

pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0