Klippt och klart

Inbjudningskorten tycker jag är en viktig del av bröllopet, visst kanske inte det viktigaste men det är ju första bilden som gästerna får av bröllopet och därför tycker jag det är en rolig detalj.

Har haft väääldigt svårt att bestämma vad jag vill ha för färger, material, layout etc och såklart något som Richard också tycker om. Inte det lättaste!

Men nu tror jag att vi hittat något som vi båda tycker om. Något som är både modernt, traditionellt och klassiskt! Vi kommer beställa save the date, inbjudningskort och informationskort - det fantastiska är att hela paketet kommer kosta 520:- inklusive frakt vilket är craaaazzzyyy!!! Ska beställa under julen och sen kommer dom väl efter nyår någongång. Mycket spännande!!!

Inbjudningskorten ska dock pimpas och göras lite roligare, måste ju ha band och dekoreras lite.


Kommentarer
Postat av: Starlet

Vaaa? Du måste ju berätta vart du hittade det klippet! :D

2011-12-21 @ 16:01:00
Postat av: Johanna

Vistaprint! Jag var negativ i början men dom har riktigt fina saker och man kan ju beställa finare papper :)

2011-12-21 @ 16:27:05
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0