Två tidningar rikare

Var i affären och handlade efter att jag gjort några ärenden! Gick självklart förbi tidningshyllan för att ta den nya Allt Om Bröllop, sen stod det en annan tidning bredvid som jag hittills ignorerat. Vet inte riktigt varför men trodde det var någon dyr amerikansk tidning :p

Men nu bläddrade jag i den - Lifestyle Wedding och såg superfin ut så kunde inte låta bli att köpa den! Framsidan var också det snyggaste ever!!! Om jag producerade en bröllopstidning skulle den se ut sådär :)

Två underbara tidningar jag kan läsa på tåget mot pappa imorgon!


Kommentarer
Postat av: StarletsWorld

Hej! Jag följer båda dina bloggar och jag ska själv gifta mig, dock inte förrän 2013. Jag undrar, vad har ni för budget och hur har du lagt upp den? Skulle vara jätteglad för tips, då jag själv vill ha en budget på omkring 100.000 och det är ju en hel del som behöver fixas!! Det kliar i fingrarna över att få börja planera mitt eget bröllop :D



Ha det fint och lycka till med din planering!

2011-12-03 @ 17:56:46
Postat av: Jessica

Vilken jätte fin blogg =) vi har vårat bröllop i April kommande 2012 och det ska bli så härligt när det allt är över. =) kram

2011-12-04 @ 17:41:53
URL: http://bonusfamily.blogg.se/brollop/
Postat av: Johanna

StarletsWorld: Oh va roligt! :) Vi har 100.000 i budget och jag kan skriva ett inlägg om hur vi fördelat kostnaderna, kanske någon annan som är intresserad.

Hihi jag förstår att det kliar i planerarfingrarna, jag var så otroligt på direkt när vi förlovat oss - bokade kyrkan efter 40 minuter :p Men man kan inte börja för tidigt så det är ju bara att köra!

Kul att du läser bloggarna :)

2011-12-04 @ 18:48:59
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jessica: Nej va roligt! Jag ville gifta mig på vår förlovningsdag 14 april men fästmannen tyckte inte alls det var en bra idé - så vackert med vårbröllop!

2011-12-04 @ 18:51:26
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0