Bubblor till kyrkan

Jag hade bestämt mig för att vi skulle ha ris att kasta när vi går ut ur kyrkan efter vigseln då det är så pass blåsigt på borggården att dom bliderna jag sett där folk blåst såpbubblor på brudparet har det liksom inte blivit någonting. Visst jag har hört att ris fastnar i håret..lämnar spår på brudgummens kläder etc men det skulle iaf synas på bilderna.

MEN nu har jag hämtat ut min vinst från myHeart med 24 små diamantsåpbubblor och testade dem precis ute på balkongen - OMG säger jag bara! Det blev huuuuur långa små bubblor som helst och all min tvivel försvann. Vet inte om jag diggar diamantformen, kanske känns lite "billigt" men det finns ju massa olika former och det var en så söt storlek på förpackningen. Jag kan rekommendera dom bubblorna 100% och kommer lätt beställa fler av dom. Mycket mycket bra bubblor som kommer klara av pressen på den stora dagen.

Vilken lättnad säger jag!

Söta små såpbubblor i form av diamnter

Dom är verkligen små - men effektiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0