Mat och catering

Jag har alltid varit 100 % säker på att jag vill ha 3-rätters på bröllopet med servitörer och hela baletten, sådär lyxigt man ska ha det på SIN dag. Jag har fortfarande den bilden, men det är svårt att se exakt vad som ligger på tallriken :p Kollar man på de olika cateringfirmornas hemsidor är det i princip samma mat på alla - carpaccio, skagen, något kött med potatis tillagad på 700 olika sätt samt någon form av soppa. Supertråkigt!

Visst vill jag ha kött och potatis, its our thing! Men jag tänker inte äta specialmat på mitt eget bröllop!!!! Är allergisk mot skaldjur, nötter och en jäkla massa annat - så vill hitta rolig mat som alla olika generationer kan tycka om. Fin mat men ätbar så att säga.

Jag hade spanat in en cateringfirma i stan som lät bra och trevliga, men nu hörde jag lite negativt om dom här om veckan och inte en chans jag lämnar NÅGOT till slumpen på vår dag. Allt ska fungera! Så ska nog kontakta Partykompaniet här i stan och kolla med dom, det enda företaget där det står att dom gärna anpassar deras förslag och tar fram nya - service tycker vi om!

Någon som vet någon bra cateringfirma i Kalmarregionen?
Please let me know!


Kommentarer
Postat av: Lizette

De flesta cateringföretag sätter ihop mat efter hur man vill ha det. Priset kanske ändras dock. Så hör av dig till många företag och be om förslag på annats då du har allergier.

2011-07-27 @ 11:50:33
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo förhoppningsvis gör dom väl det! Ska skicka ut lite fler förfrågningar och se vad som säger :) Trevligast vinner! Usch för alla dessa beslut, vilka i-landsproblem man har!

2011-07-30 @ 10:42:28
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0