Fina inbjudningar

Jag tycker att dessa inbjudningar i "kuvertversion" är väldigt fina och har verkligen fastnat för dom. Tänk så fint de skulle vara i celofankuvert. LOVE it!!

Dock hittar jag inget vettigt företag som producerar dem färdiga så får DIY´a lite, vilket passar perfekt eftersom jag efter samtal med finaste Annica konstaterat att trycksakerna gör vi själva och sparar typ 2000:- på det. Beställde toner till vår skrivare idag så de borde komma på tisdag, då ska jag börja experimentera!

Tänker mig ett mörklila kuvert och sedan vita/cremevita inlägg med rosa snirkliga "blommor" på kanterna av inläggen precis som nedan.

Update: Är det någon som vet vart man kan köpa dessa "speciella" kuvert? Let me know!

Åh så fint! Kommer bli perfekt..

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag fastnade också för pocketkort men hittade ingen bra leverantör i Sverige. Beställde från www.cardsandpockets.com och blev jättenöjd!

Lycka till

2011-06-20 @ 21:50:23
Postat av: Pern

kolla panduro

2011-06-24 @ 17:06:57
Postat av: Johanna

Helen: STORT tack!! Kanske är precis vad jag behövde - underbart! :)



Pern: Dom hade ingenting, eller iaf inte vår återförsäljare..får kolla när jag är i sthlm nästa gång. Nackdelen är ju att dom är såååå dyra!



Tack för tipsen!

2011-06-25 @ 16:30:15
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0