Shoppingrunda

Under förmiddagen har jag suttit och surfat runt på nätet, bland annat läst bröllopsbloggar. Men främst har jag räknat ut hur mycket dryck det kommer gå åt på festen och vad denne kan tänkas kosta. De är då inte lätt men har kombinerat ihop lite olika tips (bland annat från Systembolaget) och har iaf en första plan, hihi har ju gott om tid att anpassa den.

Nu ska jag in till stan tänkte jag och kolla på återförsäljaren till Panduro och en bokhandel som har mycket tillbehör till scrapbooking med mera. Tänkte se vad det finns i butikerna och hur mycket det kostar att göra egna inbjudningar, festprogram etc. En kostnad blir det alltid, men de borde väl ändå inte gå över 3000:- för våra 72 gäster? Hoppas på runt hälften..



Kommentarer
Postat av: Lizette

Tur att sambons kusiner har ett eget tryckeri (som var hans pappas innan) så trycksaker får vi nog till ett väldigt bra pris. =)

Men inbjudningarna köper vi från Calligraphen då det ska bli en överraskning. =)

2011-06-21 @ 14:27:59
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej men va perfekt, det är ju klockrent! :) Lyckosar!



Jag var helt bestämd på Calligraphen men hittade inget snyggt, dock hittade jag inget fint papper att göra inbjudningarna i..så vi får se hur det går!

2011-06-22 @ 16:32:43
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0