Trycksaker

Trycksaker är en rätt stor del i vår budget, ungefär 3000:- exklusive tackkort. Då skulle vi beställa inbjudningar, festprogram och vigselprogram - nu har jag kommit fram till att nej de känns rätt onödigt! Vi fick en skrivare av pappa och Birgitta när vi var uppe och hälsade på..idag ska älsklingen försöka få igång den.

De mesta trycksaker är lätta att göra själva, allt man behöver är en färgskrivare, fint papper och lite pynt. Jag tycker de är roligt att piffa och pyssla så det kan nog bli riktigt roligt! Vi har ju en MASSA tid på oss att fixa så känns som vi gör det själva och lägger 3000:- på något annat :)


Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag gjorde också mycket själv, det är inte speciellt svårt men det är tidskrävande. Det blev rätt tråkigt efter 10:e kortet så det är bara att bita ihop and power through! Tackkort är nog skönast att få gjort och utskickat dock så man slipper.



SV: Ja men eller hur. Jag är ju ute och handlar ipad NU inte om två veckor.. det har varit så i flera månader här, folk köper som galningar. Ibland har dom haft någon vit och ibland 16GB men det är ju alldeles för litet. Nu har jag fortfarande min bokning kvar och man är lite sugen på att köpa den till sig själv.. :P

2011-06-19 @ 14:51:42
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha..jo men såklart! Men jag tror det blir superkul, älskar att pyssla och de är ju inte så ofta man får tillfälle till det nu :p



Om dom inte vore så dyra hade jag slagit till utan att tänkta, nu vågar jag dock inte riktigt de om jag nu skulle bli utan jobb i augusti. Bäst att spara slantarna till tuffa tider..

2011-06-19 @ 22:12:01
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0