Brudgummen slipper vara naken

Vi fick en del uträttat idag - det största är att älsklingen hittade sin bröllopsoutfit! WOW så snygg han äärr!!!!!

Besökte bröllopsbutiken och vi hade turen och ägaren jobbade, brukar oftast vara en annan kvinna som jobbar och hon vet inte vad service är!! Men ägaren var så söt och hjälpte till med allt och svarade på alla frågor.

Richard kommer ha en svart jaquette, vit skjorta och sen väst + prastrong som matchar färgtemat. Inte för att någon egentligen vet vad vi kommer sluta med för färgtema :p Men denna outfit fungerar till allt och kommer bli så jäkla snyggt! 1990:- gick kalaset på att hyra vilket känns helt ok. Skor och manchetknappar är det som ska komplitteras men annars är älsklingen set.

Jag passade på att kolla skor, dom hade fått in en leverans från Rainbow Club så spanade in dom. Mellan 1000-1300:- kostade dom jag kollade på, ink infärgning då eftersom jag inte vill ha vita. Kollade underkjol också och vi konstaterade att jag nog ska ha en med ringar för att få upp formen på klänningen. 800:- kostade att köpa underkjolen och antar man kan sälja den vidare sen.

Smycken hade dom lite av men hann inte kolla på dom då jag skulle iväg och fixa naglarna. Diademen var inge snygga så dom får jag shoppa i Stockholm istället.

Helt svart jaquette med ljus väst och plastrong blir det


Kommentarer
Postat av: Lizette

Daniel vill också ha jaquette. =)

2011-11-18 @ 15:32:37
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Sverigetrotteriger/Amanda

Kul att ni hittat kläder till brudgummen. Tyckte det var jätte knepigt dvs. tills jag hittade min klänning och så landade vi på smoking.



Har du hittat din klänning än?

2011-11-18 @ 22:59:12
URL: http://traveler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Richard ville ha kostym men så höll han med om att jaquette är lite snyggare, lite mer högtidligt. Svart kostym kan man ju ha på sig när som egentligen - jag är en mycket lycklig wife to be :p

2011-11-19 @ 11:20:08
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Amanda: Japp klänningen är inköpt, dock hänger det i butiken på deras lager i väntan på att jag ska kunna frakta den - den får nog hänga hos pappa som bor 4 timmar från Kalmar för att jag ska kunna låta bli den :)

2011-11-19 @ 11:21:07
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Sverigetrotteriger/Amanda

SV: Det var ett drös med prylar, bl.a. rosblad, utfäll bara pappers klockor, ballonger med klockor på, placeringskort.



Haha jo, jag har hängt min hos mina föräldrar bara för att min sambo inte vill se den och främst för att jag inte så ska ställa mig o laga mat i den :P

2011-11-19 @ 13:48:13
URL: http://traveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0