Don't tell the bride

Intressant programidé med att brudgummen planerar hela bröllopet och bruden inte alls är inkluderad, den brittiska varianten går på Tv7 klockan 15.30 (typ) men vet att det finns en Svensk version som går på TLC - tyvärr har vi inte den kanalen :(

Men riktigt roligt att kolla på, vissa är riktigt duktiga och andra vet inte alls vad dom lyckas med. Dock lyckas dom ofta få ihop det så det blir riktigt bra. I dagens avsnitt gifte dom sig i en PUB - med festen i en PUB!!! HERREGUD hur svårt kan det vara att hitta en bra - fin, lokal? Haha stackars brudar..

Som sagt ett roligt program, ni som inte jobbar kan ju ta er en titt ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, jag skulle aldrig låta kalle planera vårt bröllop... :)

Ja jag vet man vill ju hitta rätt fotograf... Men det är svindyrt med fotografer...:)



Kramen

2011-11-23 @ 19:24:25
URL: http://karl
Postat av: Johanna

Vilken härlig blogg du har, här blir det fler besök. Planerar också bröllop inför 2012, så all inspiration välkomnas! :)



Jag har sett nästan alla avsnitt av detta program på Tv4play, men man får vara snabb, de plcokar bort avsnitten efter en vecka! :)

2011-11-25 @ 14:32:00
URL: http://sarajohannaolofsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Johanna: Oh vad roligt - när gifter ni er? Tycker dom är så snåla med sina avsnitt, säkert upprättsrelaterat men ändå :p



Cecilia: Hihi jag hade nog blivit GALEN av att inte veta någonting, hade aldrig fungerat på riktigt :p

2011-11-26 @ 10:32:01
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0