Julklapp eller skäm bort dig själv

Sigma Beauty är ett amerikanskt märke som är mest kända för sina fantastiska sminkborstar..men dom har även kommit ut med ögonskuggspaletter och nu senast en rengöringsmaskin (Sigma Cleansing & Polishing tool) för kropp och ansikte.

Jag äger bland annat Complete Kit samt Synthetic brush Kit och dom är uuuuunderbara. Otroligt billiga med tanken på kvaliten och hur fina dom är. Dom är kopior av MAC-borstarna så för er som inte vill lägga säg 3000:- på MAC kan lägga 500:- på Sigma. Perfekt att ge bort som julklapp eller använda vid brudsminkningen om man gör den själ.

Det är amerikanskt märke men dom skickar till Sverige och idag är det Black Friday (the biggest shoppingday of the year in the us) därför erbjuder Sigma GRATIS frakt till hela världen! I vanliga fall kostar frakten 15-25 dollar så är ett kap! Dom har även fler rabatter på sida, resekit och större borstkit.

Gå in via DENNA länk och i kassan anger du "BF2011". Koden gäller Freday 25 November mellan 9-17 amerikansk central standard time (16-00 för oss svenskar).

Jag ska köpa Sigma Cleansing & Polishing tool som jag bara hört gott om, ett extra borsthuvud, en julklapp och några individuella borstar jag velat testa ett tag. Wihoo älskar att fynda!

Skynda och fynda!

Complete Kit - alla borstar du behöver till fyndpris!

Sigma Cleansing & Polishing tool för rengöring av ansikte och kropp

Mr Sigma Cleansing & Polishing tool


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer inte in på sidan =(

2011-11-25 @ 22:36:54
Postat av: Jane N' Wayne

Jag är väldigt dålig på att läsa bloggar, jag vet inte varför men jag har haft en bild i huvudet att det säkert är folk som skriver om tråkiga saker, som inte har något bättre för sig :) Första bloggen jag klickade upp var din, och det var jättebra och kul att jag hittade din blogg. Du skriver om roliga saker och bra tips!



Synd att jag missade borstarna!

2011-11-26 @ 09:06:17
URL: http://janenwayne.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Linda: JAG VET!! Åhh jag satt i 9 timmar (inte konstant) igår och försökte beställa - haha höll på att bli GALEN! Men fungerade till slut :p



Jane: Oh va söt du är! Tack så mycket, händer inte så mycket på bloggen - måste bättra mig :) Jag är bloggberoende, men bättre på att läsa än skriva :p

2011-11-26 @ 10:09:05
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och Jane..det dyker upp rabattkoder då och då - ska se till att lägga ut nästa jag springer på så kan du passa på då :)

2011-11-26 @ 10:09:44
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0