Söta kommentarer

Åh ni är så söta, älskar när man öppnar bloggen och hittar söta små kommentarer - man blir så glad :) Spelar ingen roll vad ni kommenterar, man blir glad av att någon annan engagerar sig och tycker om det man gör. Man får myskänslor i hela kroppen :p

Vet att jag inte bloggar så mycket, får helt enkelt bättra mig så ni söta får mer att läsa om.

Bröllopsplanerandet går långsamt framåt, antar jag behöver ta tag i inbjudningskorten och fixa dom. Men jag läser en kurs på distans, eller okej två kurser men jag har ignorerat en..MÅSTE ta tag i den! Har tenta 14 Januari så efter det blir det inbjudningskortspyssel, ger inte mig själv tillåtelse att börja innan tentan är klar för då kommer jag kugga på den och det får jag inte göra!

Inspirationen till våra blivande bordsdekorationer, love it!




Kommentarer
Postat av: Marina

hej! hittade din blogg när jag kikade runt på bröllopsbloggar. kul o se hur andra tänker osv inför den stora dagen! så jag tänkte fråga om de går bra att jag länkar din blogg till min? :)



jag har lösenord på min blogg för att min blivande inte ska få se klänningen osv som jag har lagt upp!



http://marinasbrollopsblogg.blogg.se

användarnamn: marinabrollopsblogg

lösenord: me87ia19



lycka till med planeringen osv!

2011-11-27 @ 04:54:24
URL: http://marinasbrollopsblogg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Superhärlig blogg! Bröllopet är avklarat för min del men festen är kvar pga att vi gifte oss utomlands =) 4 februari är det dags så en hel del planering återstår. Ha en bra advent!

2011-11-27 @ 11:19:56
URL: http://mysticcc.blogg.se/
Postat av: Johanna

Marina: Oh vad roligt med en till bröllopsblogg! En ny favorit!



Caroline: Nej gud så härligt att gifta sig utomlands!! Min fästman vill göra det - jag vägrar ;)

Detsamma till dig!

2011-11-27 @ 19:08:38
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Jessicaia

Åh, jag vill också göra inbjudningarna nu, men jag tänkte kolla om papper, dekorationer osv på mellandagsrean, så kliet i fingrarna får hålla sig ett tag till.

sv. Bröllopsfesten ska vi ha i Degerhamn på Öland. I en park, typ. Brevid en fabrik iofs, men vi ska ha festen i ett tält med musik i bakgrunden under maten så man inte hör brummandet. Ligger precis vid vattnet och en småbåtshamn, och mittemot hotellet som står med maten och där gästerna ska sova.

2011-11-29 @ 14:55:44
URL: http://jessicaia.blogg.se/brollop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0