Bröllopstidningar

Det finns inte så många svenska bröllopstidningar..tre vad jag vet om. Dessa kommer ut med två respektive nummer per år - uscha det borde komma en i månaden inte var sjätte. Älskar att köpa tidningen och vara helt exalterad över den kommande läsningen.

Allt om Bröllops senaste numer kom någon vecka sedan, BröllopsGuiden lika så och nu i veckan är det dags för Bröllopsmagasinet som är den tidningen med mest sidor - wohooo mer läsning åt folket!

Jag brukar först skumma igenom tidningen så jag vet vad som väntar. Är nämligen som ett litet barn så vet jag inte om vad som kommer kan jag inte koncentrera mig på en sak i taget utan hoppar istället hit och dit. Efter att jag läst tidningen en 5 ggr brukar jag ta fram saxen och leta inspiration till min bröllopsmapp/folder för att sedan klippa ut mina favoritbilder.

Ser fram emot veckans lansering..vem vet vad (eller vem) som kanske dyker upp i tidningen!? ;)

Min första skörd bröllopstidningar från April...nu har jag en 10 st på lager :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0