Hotell Skansen

Lite bilder från fina Hotell Skansen..har försökt hittat bilder från bröllop på nätet men inte hittat något. Hittar ingen blogg heller så jag vet inte vilka det är som brukar gifta sig där, isolerade par kanske :p

Rummen är så otroligt fina och det var jacuzzi i alla sviter, för japp dom hade tre olika typer av sviter! Så mysigt :) Vi kollade på en Juniorsvit vilket tydligen var dom populäraste bland bröllopsgästerna..då var det ett vanligt rum med sittdel och stor fin säng. Sen var det Superiorsviterna där sovrummet var separat, dessa hade en rund jacuzzi som var lite större. Superior var 700:- dyrare än Junior så inte alls farligt.

Om vi nu bokar detta funderar jag på att spendera natten innan bröllopet på hotellet också med mina söta tärnor + andra vänner. Mysigt att bubbla lite, äta lite och bara lyxa till det. Visst låter det bra mysigt?


Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag funderar på att sova med mina tärnor på hotell också, men vi får se då den ena kanske har en ammande 6 månaders bebis då och då vill hon säkert sova hemma plus att jag vill kunna sova utan att bli störd av en liten bebis.

2011-09-30 @ 12:49:29
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tror det kan vara riktigt mysigt! Annars sover vi hemma hela bunten och sparkar ut fästmannen :p Man gifter sig ju bara en gång!

Njaaa en så liten bebis vill man inte ha med natten innan :p

2011-09-30 @ 23:15:50
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0