Massa fixande

Vill göra så mycket som möjligt nu innan bröllopspaniken attackerar, det är ju mycket som man kan göra innan OSA gått ut. Igår satt jag och stansade och delade våra inbjudningar så idag ska vi in till stan och köpa band samt kolla efter en stämpel så vi kan göra klart inbjudningarna. Har beställt cellofankuvert också som inbjudningarna kommer skickas i..

Ni får se inbjudningarna när dom är klara, eftersom vissa gäster besöker bloggen vill jag ju inte avslöja något innan.

Ikväll kommer Torsdagsbrudarna på besök och det står pyssel på schemat..och kanelbullar! Tänkte försöka mig på att göra Pom Poms i silkespapper så vi får se hur det går, blir det inge vidare tänker jag nog beställa rislyktor. Sen ska vi shoppa ljus som ska stå på borden, dom ska dekoreras fint med band så blir ett besök på Ikea också :)

Älskar att pyssla men fantastin hänger inte alltid med, finns så mycket man kan göra..

Mycket fin dukning..I like it!


Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag är inte den som gillar att pyssla, men igår bara sådär så kom det en idé som är för bra för att ignorera. Det måste iaf testas så nu är jag på jakt efter rostiga hästskor. :)

2012-04-19 @ 12:49:48
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Bröllopsmagasinet

Ska bli kul att se hur inbjudningskorten ser ut!

2012-04-20 @ 08:06:07
URL: http://www.brollopsmagasinet.se
Postat av: Fanny

Hur gick ni tillväga när ni bokade Villa Solbacken? :)

2012-04-20 @ 12:35:23
Postat av: Johanna

Fanny: Jag mailade till Bella på Partykompaniet, men nu såg jag att dom anställt en ny tjej som tar hand om bokningarna och Villa Solbacken. Hennes kontaktuppgifter finns på Svensknabbens (ägarna) hemsida samt PartyKompaniet :)

2012-04-21 @ 15:20:37
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0