Snyggt under

Något som är viktigt för att brudklänningen ska sitta snyggt är underkläderna! Visst är det roligt med snygga underkläder och alla vill väl känna sig tipptopp på sin stora dag. Jag funderade på att ha något shapingplagg på mig för att trycka in "fluffet" men har inte hittat passande än..jag kände mig mest sjukt osexig och att brösten åkte ner till knäna när jag provade en shapingklänning.

Min plan är att ha bekväma underkläder, bh + trosor, under klänningen för att senare byta om lite snabbt på kvällen.
På Lindex där hittade jag en multibh för 179:- och 69:- för ett par trosor. Min brudklänning håller allt på plats rätt bra så det ska nog gå vägen.

På kvällen har jag kollat efter underkläder på Change som just nu har köpt två set och få det billigaste på köpet. Måste besöka butiken och kolla vilka bhar det gäller :)

Någon som har tips på bra underkläder som inte kostar skjortan?

Ultimate Strapless Bra från Wonderbra 549:-

Multifunktions Bh från Lindex 179:-

Osexig hipstertrosa 69,50:- från Lindex

Patricia från Change 599,95 :-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om såna underkläder,men jag har hört och läst att den Wonderbra är super bra,så många rekomenderar den STARKT!Fast kostar en del,MEN den är värd som jag har hörd,vill också prova den,du vet efter 3 barn,har ammat dem i 5 år en efter varandra utan nån paus,sååå en sånt Wonderbra behövs jätte mycket för en klänning hehe

2012-04-15 @ 22:10:25
Postat av: Johanna

Jo alla verkligen pratar om wonderbran. Är dock osäker på om jag behöver den..vore väldigt trevligt såklart men budgeten är inte lika glad :p



Min klänning sitter så tight att det inte borde vara några problem - men vill ändå ha den :)

2012-04-16 @ 11:28:40
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har köpt en från wounderbra, hittade en liknande den som du visar på bild hos la redoute fast det är vit spets på den oxå. Den sitter verkligen perfekt och när jag köpte den för några veckor sedan var det rea. Jag har fött barn och kan säga att den fixade det där som händer när man ammat ;)

2012-04-21 @ 08:59:24
URL: http://www.lycksaligheter.devote.se
Postat av: Annica

Jag rekomenderar http://www.lasenza.com/ beställer får England. Jag var super nöjd med mina underkläder jag köpte där. Vet inte hur de har det med strapless

Pöss.

2012-04-30 @ 15:14:54
Postat av: Tess

Jag har köpt min axelbandslösa bh till brudklänningen på Twilfit. Deras egna märke för knappt 300 kr. Fanns tillhörande boxer/string för ca 129 kr och ett strumpeband i samma modell. Mkt fint och bh:n satt superbra. Har dock också köpt Wonderbra:n du har bild på där uppe, den sitter bra, men Twilfits egna var ett strå vassare!

2012-06-04 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0