Bröllopsgäst

Nästa lördag, 1 september, ska jag och Richard gå på bröllop igen - åh så jag längtar!
Det är underbara Linda och John som ska gifta sig strax utanför Nybro. Vi har ju följts åt i planeringen sedan i december och träffats i princip varje vecka så ska bli SÅÅÅÅ roligt att se resultatet :)
 
Dom har tema skog/grönt och hon har haft många otroligt roliga idéer och jag hoppas allt går enligt planerna - då kommer det vara ett helt fantastiskt bröllop! Äsch fantastiskt kommer det bli oavsett vad då dom är två underbara människor.
 
Klädkoden är Kavaj och jag har inte direkt bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Står mellan den rosa klänningen jag bytte om till på vårt bröllop - och en klänning jag hade på mig vid min magisterceremoni förra året. Men ska in till Stockholm imorgon så kanske hittar något nytt...men Linda tyckte jag skulle ha den rosa :)
 
Här är iaf några vackra accessoarer som passar till ett kavaj-bröllop, uppklätt men inte toooo much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0