En underbar kärleksresa

Vi gifte oss i lördags och det känns fortfarande helt sjukt, vi är nu man och hustru!
 
Det var en så sjukt rolig dag och jag kommer bära med mig den förevigt, det är verkligen en mäktig känsla och jag kommer nog inte riktigt tro att det faktiskt hände förens vi fått alla bilder från vår söta fotograf Josefina. Planerandet tog nästan 1,5 år och visst kan jag, nu efteråt, stundvis fundera över varför det tog sådan tid? Men det tar ju tid att hitta det man är ute efter och konstatera vad som är "oss"..eller ja "mig" i mångt och mycket eftersom Richard inte varit väääldigt aktiv hela tiden :p
 
Den vackra buketten, och en av mååååånga pussar!
 
Våra ringar!
 
Är avundsjuk på alla er som fortfarande har en dag framför er - njut!!! Som tur var ska vi på bröllop redan 1 september då underbara Linda & John ska gifta sig. Ska bli såååå kul!
 
Håller också på att sätta samma en serie som kommer gå igenom många av dom stora punkterna i planeringen. Tar lite tid att skriva allting men kommer publiceras allt eftersom det kommer bilder.
 
Något ni är extra nyfikna på och vill höra extra mycket om?
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kan du inte berätta om resan, från att ni träffades, till förlovning till att ni sa ja?

Svar: Självklart! :)
Johanna Augustesen

2012-08-08 @ 19:33:00
URL: http://helenalind.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej å grattis i efterskott!

Ville bara säga att din ring är helt underbar. Får man fråga vart du hittat den(å vad den kostar)?

Svar: Tack så mycket :)Åhh jag absolut älskar mina ringar, det blev så mycket bättre än jag hoppades på. Det är två släta vigselringar från Guldbolaget på 2mm vardera, tanken är att vi ska bygga på dom med diamanter allt eftersom :) Sen är mittenringen min förlovningsring - Gnistra från Schalins serie Norrsken. Love them!
Johanna Augustesen

2012-08-08 @ 22:24:31
Postat av: Zandra

Gud vilken underbar ring du valt. Får man fråga vart den är ifrån? Planerar själv mitt bröllop nu som är om 8 månader och är ute efter en sån ring :)

2012-10-03 @ 12:34:24
URL: http://mammatillludwig.blogg.se
Postat av: Zandra

Nu såg jag svaret över. Men va lite svårt att se priserna på allt. Skulle du vilja skicka ett mail med lite uppgifter om dina ringar :)?

Svar: Tack så mycket! Som sagt är det tre ringar och prisuppgifter skiljer sig väldigt mycket beroende på vart man köper dom. Men Guldbolaget och Schalins finns representerade hos de flesta juvlerare/guldsmedsbutiker så jag skulle tipsa om att besöka en sådan. Den från Schalins kostade strax under 30 tusen och dom från Guldbolaget kostade kanske 2000:- styck eller liknande..vi sålde guld och fick rabatt så vet faktiskt inte vad dom kostade.
Ha det fint :)
Johanna Augustesen

2012-10-03 @ 13:03:12
URL: http://mammatillludwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0