Nu är vi GIFTA!!!

I lördags gifte vi oss - det var en fantastisk dag som blev otroligt lyckad!
 
Solen sken hela dagen och det mesta gick som planerat, kan fortfarande knappt tro att vi faktiskt är gifta och sagt ja inför gud, prästen och alla våra nära och kära! Det var så otroligt underbart och vi är så lyckliga över att så pass många kunde komma och fira oss på vår dag.
 
Jag var fullt medvetande under dagen men det gick ju så fort att man knappt hängde med. Njöt varje liten sekund av dagen och pussade mycket mycket på min MAN!
 
Kommer skriva ALLT om dagen i olika temainlägg med tips, trix och andra roligheter! Vi har fått en preview som ligger uppe på Fotograf Josefinas hemsida, så otroligt vackra bilder om jag får säga det själv.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Johanna, stort grattis!! Såå vackert och fint! Har följt din blogg i ett halvår nu och tittar in lite varje dag! Jag ska gifta mig i september och du har varit en stor inspirationskälla! :) Ser fram emot fler bilder!! :)

Svar: Hej Julia!Nej så söt du är, kul att du läser bloggen :) Är så avundsjuk jag är att ni har er stora dag kvar :) Kommer bilder allt eftersom jag får tag i dem :)
Ha det bra!
Johanna Augustesen

2012-08-06 @ 22:21:37
Postat av: lisa

Grattis! äntligen vad jag väntat på detta inlägg! :) ni är jättefina!!

Svar: Tack!!! Hihi jo jag vet, men man vill ju ha bilder att visa upp, annars är det ju inte lika kul :) Tack så söt du är!
Johanna Augustesen

2012-08-07 @ 08:28:27
Postat av: Jessica

STORT Grattis! Så underbart att allt blev bra (har en tendens att bli det) ;)
Vilka underbara bilder! Ni ser så lyckliga ut!
Kramen

Svar: Tack! Det var en fantastisk dag och vi kunde inte sluta le, hoppas resterande bilder är lika bra :)Kram!
Johanna Augustesen

2012-08-07 @ 10:00:51
URL: http://jessicaia.blogg.se
Postat av: Johanna

Stort grattis! Så fina ni var/är!! Kram

Svar: Tack så jättemycket!
Johanna Augustesen

2012-08-07 @ 23:32:14
URL: http://www.isgrens.blogspot.com
Postat av: Nathalia

Grattis
Helt underbara bilder, spelade ni in erat bröllop med?
Jag gifte mig den 18/8 2013♥
Vill uppleva dagen igen och igen.

2013-04-10 @ 22:39:51
Postat av: Nathalia

Hm min blogg adress kom ej med sist.
Grattis igen, ni var så fina på er dag.

2013-04-10 @ 22:47:14
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0