Det ena eller det andra

Just nu ligger fokus inte på bröllopet utan på att hitta JOBB!!!!!!

Inget jobb - inga pengar - inget bröllop :(

Hade möte på ams idag och konstatserade att jag inte får några pengar alls om jag inte hittar en praktikplats. Så har suttit några timmar och letat efter arbetsgivare som jag skulle vilja praktisera hos. Målet är ju att hitta jobb men måste ju ha något att göra tills dess :)

Så om någon i Kalmar jobbar med reklam, kommunikation, PR, event, marknadsföring eller liknande och behöver en hjälpande hand - Let me know!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Ja det är perfekt att ha tillgång till lokalen dagen innan, vi har också fått betala lite extra men tycker det är värt det. Då hinner vi verkligen få alla detaljer som vi vill.



Vet att det är många som har olika åsikter om kuvertavgift. Jag har svårt att tänka mig att någon i vår vänskapskrets/släktingar skulle ta illa upp för att betala för sin middag (handlar om ungefär samma summa som de betalar på restaurang), de blir ju ändå bjudna på mycket annat. De bröllop jag och mina vänner varit på har alla haft kuvertavgift. Jag kan tycka att det är värt att spara de 35000-50000, det är ju verkligen inga småpengar. Men smaken är som baken och åsikterna går säkert mycket isär beroende på vänskapskrets, släkt och erfarenhet. :)

2012-02-14 @ 11:30:56
URL: http://inodochlust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah okej, ja det är ju skönt att slippa stressa. Eftersom hotellchefen sa att dom i princip aldrig hyr ut på fredagar och dom själva föredrar att duka dagen innan kände vi att det känns onödigt att slänga ut 3000:- till..som vi inte har :p



Jo det är ju smidigt med kuvertavgift, är ju ofta billigare för gästerna än att man ska ge kanske 1000:- i present :)

2012-02-15 @ 15:55:06
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0