Billiga smycken

Här om dagen rekommenderade jag fina smycken, men som var rätt dyra så tänkte att jag skulle tips om lite billigare smycken.

Dessa är från Forever 21 och alla kostar under 100kr - fantastiskt pris alltså!! Älskar Forever 21 men glömmer alltid bort att dom har en europeisk hemsida, shoppade alltid där under min utbytestermin i Ohio.

Perfekta smycken som fungerar både till bruden och tärnorna, jag kommer absolut beställa lite smycken därifrån. Tycker inte att de finns några bra svenska smyckesbutiker som inte är svindyra.

Forever 21


Kommentarer
Postat av: Rabia

Snyggt med vitt och guld! Ska du köra på en vit brudklänning? I sådana fall tror jag det blir en elegant, lyxig look!

2012-01-26 @ 11:10:27
URL: http://bengalibridezilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja visst är det, jag tycker det är riktigt fint!



Jag har en vit klänning, men vi får se vad jag ska ha för smycken..älskar guld men tycker inte det finns några snygga tiaror i guld så lutar mot silver.

2012-01-26 @ 16:19:25
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0