Pyssla på

Hittade ett klipp hos Martha Stewart som har en gäst som visar hur man gör blommor av kaffefilter. Snacka om projekt men blir riktigt fint (iaf om man har rätt saker hemma) och relativt billigt eftersom blommorna håller forever - om man gör dom ordentligt.

Tänkte göra buketter som jag kan använda till bordsdekorationerna men vet inte om det är vettigt eller om man ska slänga ut 3500:- på blommor till borden. Vad säger ni?

Sen har jag kommit fram till andra fina pyssliga dekorationer att göra. Bland annat till favors och att hänga i taken..dags att storhandla pysselsaker och börja produktionen :)

Min kaffefilterros, filtret ska ju dock vara vitt och målas.

Till våra favors..snyggt omslag :)

Fina pompoms att hänga runt om i lokalen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilka fina dekorationer! :-)

2012-01-26 @ 21:08:10
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh jag har också tänkt ge mig på att göra Marthas pom poms, har hittat flera instruktioner på Internet, men inte vågat prova ännu. Håll mig gärna uppdaterade på hur det går och hur de "hemmagjorda" blir :)

2012-01-28 @ 09:42:04
URL: http://inodochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0