Vardagsbloggen

Tänkte bara tipsa mina bröllopsläsare om min vardagsblogg..tänkte att alla kanske inte vet om att jag bloggar dubbelt. En blogg om bröllop och en vanlig blogg!

Vet inte om detta är optimalt egentligen, lättast vore att enbart ha en blogg men ville ha en "sötare" bröllopsblogg och blogg.se är bäst då medan jag i vanliga fall föredrar wordpress.

Vardagsbloggen: http://lifebyjojo.wordpress.com

Vad tycker ni - ska jag slå ihop bloggarna eller fortsätta köra dubbelt?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lizette

Kör dubbelt. Jag tycker själv att det är skönt att inte ha bröllopssnack i min andra blogg. Iofs är jag inte så aktiv på varken den ena eller den andra, men försöker bättra mig.

2012-01-02 @ 14:35:41
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi..ja känns ju lite lättare så :)

Äscha, allt går i perioder!

2012-01-02 @ 16:32:50
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Eva (Bonus Moster)

Sla ihop bloggarna, du har tillrackligt att oroa dig for med brolloppet. Synd med inbjudningarna, men nar jag var i fard med mitt brollop hittade jag billiga och enkla men fina inbjudningskort pa walmart. Antar dock att man maste skriva pa inbjudningarna for hand, annars kanske det kommer med en mall for skrivare, jag har ingen aning. Kom aldrig sa langt-kanske lika bra hihi. Ha det gott/Eva =)

2012-01-26 @ 04:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0